Tankar och kreativiteten

Hej på er! Det var rent för länge sedan jag skrev här på bloggen men jag ska ta mig i kragen så det kommer mer om vad jag håller på med i livet.
Jag har fått ett natt jobb och det tar på mina krafter men nu känner jag att jag går framåt igen. Jag har träffat en partner som jag ska jobba ihop med och hon undervisar i mindfulness och lite annat, vi har planer på att köra lite av våra kurser ihop för att få en mer total utbildning som ska ge en helheten. Jag kommer hålla mina kurser här hemma och när det gälle andra kurser så kommer dom hällas lite här och där i bra lokaler där man kan både praktisera och lära. Det är skönt att känna att det kommer loss när man har kört fast i livet. Jag har lagt ner min linje i Norge för att det gav inte som det skulle och visst är det tragiskt att ta ett sådant beslut men det var tvunget för att jag ska gå vidare. Jag håller på att försöka att ha ett sorts betal system så även mina vänner i Norge kan få tag på mig på ett enkelt sätt. Mitt betal nummer fungerar inte utanför sverige men som sagt jag jagar ett billigt och ett enkelt sätt för mina kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0