Olikheter

Hej igen satt och tänkte på framtid och då tid och vad är meningen med vad.
Och visst det finns en mening med vad som händer men det är aldrig ens eget fel man är alltid minst två och om man nu inte håller med om detta så kallas det egoism.
Egoism är något som inte hör ihop med kärlek och förståelse här på jorden det är ett sätt att försvara sig inför sina egna dumheter man gjort.
När det gäller våra handlingar så består dom givetvis av nu tid men som ska ristas in i ett sten block till framtidens nycker.
Och då undrar man varför man nu gör det som man gör och om det uppfattas av någon som dumt eller efter tänksamt så finns det ju någon mening med det hela som kommer fram i framtiden eller som ristas in i en sten till våra minne för att sitta här och skriva vad jag tror och vad ni uppfattar är ju eran uppgift att gå vidare med jag bara förmedlar mina ord eller text till er alla.
Jag kan oftast känna stora olikheter men jag tror oxså att det gör att vi kommer att förstå varandra bättre.
Jag har ju alltid trott att alla ser bilder när ögonen är stängda för det har jag alltit sett så vad skulle då vara fel.
Men så kom ju frågan fram en dag vad ser du när du stänger ögonen?? Svart svarade vederbörande, bara svart sa jag, jo det är kol svart.
Då började jag smått förstå att här var det ju lite annorlunda. Har ju se efter detta frågat lika personer och dom har ju svarat svart... Ha ha frågade min kurator ja just det min kurator jag har en sådan en tid. Jo jag frågade om hon såg något men hon såg bara svart och hon gjorde allt för att studera mig men som hon sade att hon hade ju aldrig tagit hand om en som var Medium så fortsatte diskutionerna mellan oss och jag tror att vi hjälpe varandra för att komma vidare.
Nä nu får det vara nog för i dag för ni ska ju ha något att göra än att sitta och läsa mina memoarier.

Ha det gott puss o kram på er. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0