Min smärta

Jag känner mig lite upp och ner på grund av min sjukdom och visst får jag hjälp men känner att den medicin jag tag hjälper inte för det verkar som att kroppen av någon anledning inte tar upp det den ska så jag överväger att sluta för att må bättre. När allt strular med kroppen och all saknad så kolliderar alla sinne så man får stänga vissa känslor för att gå vidare.Det finns bra sidor också som att få vara med barnen hemma och se dom växa så snabbt så man knappt hinner med men det ger mig en stor styrka att leva för.Jag har sen innan jobbat mycket och har tyvär inte fått uppleva så mycket av mina äldre barn men det har jag bestämt mig för att göra denna gången och till och med sagt nä till extra arbete i sommar för att få vara med mina barn.Tyvär får jag inte möjlighet att träffa min äldsta dotter så mycket men hoppas verkligen att få göra detta i framtiden och detta gör mig jätte ont.Man ska ju alltid vara två om en sak och tiden får visa vad den vill och man bara hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0