Besvärjelser jag ska använda

Hoppas det ska fungera för att ge oss ett tryggare och stabilare sätt att lära och verka.
Att man ibland kan känna en hopplöshet framför sig behöver ju inte betyda att varför man inte kan eller förstå dom magiska krafterna från det gamla livet.
Tänkte använda mig av denna ramsa för att få det lite bättre än innan.
Det gäller bara att tänka positivt och tanken ska vara från kärlekens inre bonad.

För pengar.

Ekonomimagneten:
Kom pengar, kom klöver
Ge mig summan jag behöver
Utan någons tår på kind
Mina pengar skramlar in

Välsignelse:
(namn) nu du gjorde mig glad nu du glad ska bliva ty du ska
finna det du sökte”
de ska dig aldrig finna”
Skyddsbesvärjelser

Välsignelse:
(namn) nu du gjorde mig glad nu du glad ska bliva ty du ska
finna det du sökte de ska dig aldrig finna.”

Fysiska beståndsdelar:
Du bör ha en pyrit i
plånboken eller där du har pengarna.

För att få folk att lyda dig:
Lyd din kung som den du är och som du bör
gester:gör en gest i luften som en liggande 8

Charmaren:
(personens namn) du älskar mig
samtidigt visualiserar du hur ett
hjärta med det namnet går in i personens
hjärta.


Fysiska beståndsdelar:
Du bör ha en pyrit i
plånboken eller där du har pengarna.

För att få folk att lyda dig:
Lyd din kung som den du är och som du bör

Gester:
Gör en gest i luften som en liggande 8

Charmaren:
(personens namn) du älskar mig
samtidigt visualiserar du hur ett
hjärta med det namnet går in i personens
hjärta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0