Utrensning

Hej på er! Jag började med en kropplig utrensning för att min kropp behöver mer energi och givetvis lite några kilo mindre. Jag började med en 6 dagars diet för att få igång kroppen med en chock, det blir inte mycket mat men det känns som att kroppen kommer igång. Efter dieten så köpte jag lite drycker på hälsokost affären i Hörby, det blev en flaska med mjölksyra som heter Molkosan det smakar som vinäger. Den ska vara mild mot tarmarna en sorts egen syra som finns i tarmen. Den andra flaskan heter Metho drain Detox, den tar man för att avlägsna tarm plack som gör så att man ska öka sitt förbränning och även avgifta alla slagg produkter från reningsverken i kroppen. När jag började inta dessa drycker så känndes det direkt i alla organ i kroppen man får frossa och en egendomlig energi som kommer sprutande i hela kroppen. Har nu kört kuren med dessa drycker i 4 dagar och nu känner mig ortoligt pigg. det känns som att allt socker man har i kroppen försvinner och att kilona går neråt sakta men säkert.Det påstås att man har upp till tio kilo Slagg produkter i tarmarna och då är det ett måste att bli av med dessa negativa rester. Det känns lite kontigt för att min lust att äta kött har försvunnit på en gång, man känner inget sug efter socker beroendet som man har kännt innan. Jag har gått ifrån allt kött som jag trodde var en naturlig vara, tänkte att jag skulle bara äta vitt kött som kyckling och fisk men det försvann också på ett abrupt sätt. Man kan ju tycka att det är nyttig mat man har ätigt innan men det har det givetvis inte varigt. Jag kommer att skriva mer om detta senare hur det går med min kropp o själ. Tjingeling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0