En dag som blev bra.

Hej igen. I dag blev det en bra dag utöver allt vanligt som hänt. Fick kontakt med min dotter som jag inte träffat eller hört av på länge, hon bor ca 60 mil från mig och jag och hennes mamma går ju inte precis ihop.Fick några samtal på betal nummret och det känns som det börjar öka lite mer och mer. Fick ett uppdrag att jaga lite spöke det är ju lite trevligt alltid med lite hunting.Det börjar ljusna lite och det känns som att det går uppåt med allt men man vill ju att det ska bli bättre och det känns lite i ryggraden att nu kanske det vill gå som jag vill.Har väl lite känslor som säger att vi ska flytta men ibland känns det fel eller långt ifrån men samtidigt känns det att det kanske är dax att gå vidare men vem vet vart,tyvärr som medium får man ju inte reda på allt här i livet men så är det i alla fall.Har suttigt och tänkt på ett jobb som ger mer betalt men det vill inte visa sig för mig av någon anledning, det är kanske meningen att man ska gå denna väg som innebär sakta upp för backen sen når man sitt mål.Ni får ha det bra där ute så hörs vi..:)

Kommentarer
Postat av: Moa

skitbra ju.. =)

2009-10-15 @ 19:32:42
URL: http://konstiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0