Tankar i dagens Ljussken

Sitter och tänker en massa och behandlar mycket tankar och känslor inom livet. Jag kan få för mig hur mycket jag kan på verka folk i min närvaro och att jag kan känna glädje och sorg över vissa personer i min omgivning. I bland får jag för mig att vissa vill styra mitt liv och då stretar jag emot som en tonåring och hur det än är vill jag gå not mitt håll fast det kanske inte är det bästa hållet just nu men jag vet att det är åt det hållet jag vill ut och inte det andra. Mitt liv betyder mycket tryckhet för många som jag snackar med i mitt yrke dom nästan ser upp till en och söker trygghet i bland även kärlek och det är ju bara en liten högtalare och mick mellan oss och vi verkar förstå varandra på ett kusligt sätt . Man kan snacka om allt som berör oss i vardagen och det tycker jag är härligt att man vet att här är vi och vi hör ihop på något sätt och vi hjälper varandra. Och nu till något annat i mitt liv , Vi ska ha loppis och kontrunda i byn för första gången och det ska blir spännande och jätte roligt. Hela familjen Andersson ska vara här och det kommer säljas konst, halsband, cementkonst, och lite tarot och stenar och kanske lite massagekaka m.m. och det ser jag fra emot och dett kommer ske den 22 april hela helgen ut.
Välkommna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0