Att höra av en gammal vän.

Hej på er!
Jag har ju facebook som nästan alla andra. Fick ett Mejl igår och det var Petra ja just det Petra hon hade man bara tänk på för hon bodde då en bra bit bort från mig i Borås. Vi träffades genom Sofies mamma och sen har det varit lite kontakt fram och tillbaka men ändå har du funnits i mitt hjärta hela tiden för vi hade någon speciell kontakt ihop men den bröts av med tiden. Jag reagerade så här när hon dök upp ur inget (Shitt det är ju Petra vad jag har saknat henne) och vad jag tänkt  men fann henne inte hon var ju borta som vinden. Vi har snackat i hop på telefon och det var en lite annorlunda Petra hon verkade kommit till insikt i livet med stora motgångar men startat om batterierna igen och kommit i gång på sin resa. Det känns kanske konstigt att man inte träffats på en så lång tid som ca 14 år och att allt har vänts upp och ner med tiden men det känns underbakt att bara få veta hon är där.Men häftigt är det att man träffas en gång i sitt liv och sen rusar livet i väg och plopp så är man där igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0