Inför intervjun

Hej på er nu är fotona till tidningen i Norge tagna nu väntar bara resultatet och man hoppas att det blir bra eller att man fastnat på dom. Det var en spännande stund och en liten erfarenhet extra i mitt liv. Denna tjej var helt klart ett stort ämne i fotografering och hon utövar detta just nu på hobby nivå men gud vad hon var bra. Hon heter Maria Lindbrerg och har en hemsida som jag tycker att ni ski titta in på för där är hennes foto hon tagit. Hon sa citat: Du har en osedvanligt stark utstrålning som gladeligen fastnar på bild;) vilket sannerligen inte händer var dag. Det gjorde att man lyfte på sig en aning. Vissa foto kommer jag att sätta in på bloggen och på Facebook vissa behåller jag själv.
Ha en underbar dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0