Helgen som gick

Hej på er igen.
Jag var på prova på mässa i Kristianstad och det gick bättre än vad jag trodde. Det var jätte roligt och jag träffade en massa människor som vad väldigt spännande och även folk som jag träffat för 10-15 år sedan som kände igen mig. Även grannar och släkt kom på besök och det får jag säga att jag blev väldigt glad för det. En arbets kamrat har tyvär gått bort hastigt för mig och det gjorde mig mycket ont och jag sänders många tankar och ljus till alla berörda i hans omgivning.Ibland kan man känna en sorts närhet eller band som finns men man vet inte riktigt varför dom är där och därför ska man vårda dom väl i framtiden.Jag har skrivit en rad till dom berörda.(Denna dag togs du ifrån oss och lämnade en stor tomhet. Men dina minne kommer alltid ligga djupt i våra hjärtan inbäddat i våra sinne).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0