Har du gjort någon Besvärjelse

Hej tänkte göra en Besvärjelse för att se om det funkar.
Det känns som att det ska gå att ändra negativa energier
till det positiva och det är ju ändamålet med det hela.
Det känns just nu som en stor förändring kommer att ske i mitt liv och hela för hela familjen.
Det började att våran granne av någon anledning blev sur och tvär på det mesta.
Det känns som hon strör ut en massa dåliga energier mot oss så allt blir snett och fel.
Tänkte på här om dagen att måla huset vitt så det ska lysa godhet mot henne vit färg renar och helar.
Hennes man tyckte det lyste fint men hon går där och muttrar för sig själv.
När jag väl bestämde mig att måla huset vitt  så tog min äldre dotter kontakt med mig och det kändes väldigt bra
så jag hoppas att all våran stora otur ska blåsa bort med vinden.
Ska be en arbets kamrat  göra en besvärjelse åt mig sä jag hoppas att allt blir bra nu för att det känns rätt tungt just nu men det ska det vara svårt så kan det bara gå uppåt så jag hoppas och att jag ser ljuset nu srtax.

Kommentarer
Postat av: pia

När det gått ner en tid måste det gå upp igen...;)

2009-10-04 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0