Helg

Nu är det äntligen helg och jag är bara ledig varanan helg och då ska allt pysslas med när det gäller hus och hem. Vi ska ha gäster i helgen och det ska huggas en massa ved som ska göge oss värme till vintern. Det känns konstigt att man ska behöva tänka på vintern redan när knappt sommaren har kommit till oss. Det finns mycket man skulle vilja ändra på när det gäller ens liv och hur man vill ha det. Det kommer fler och fler beslut hur man vill ha det i livet och man ska gå steg för steg framåt för att man ska utvecklas i sin takt. Man kan känna saknad från en nära och kära och det känns som det skurit sig riktigt och visst det är inte bra men man måste dra sitt strå till stacken om det ska fungera men nu är det som det är och jag väntar på en liten ursäkt men det kommer dröja. att ha hus och familj eller en halv familj kan vara jobbigt men det finns vissa bitar man är tvungen att gå igenom och allt det där med släkt och vänner är ju fint att ha vid sin sida, men är åldern kommer före ens egen ålders tid är det svårt att ta att vi går vidare med en stor saknad , men den kommer ju inte förän dom försvinner till andra sidan och då äer det lätt att förstå att varför träffade jag inte den personen innan den åkte vidare. Man blir väl inte rikgt nöjd med hur det var eller hur det skulle bli men en sak är ju säkert jag ska ringa ett medium i helgen för även jag vill ha klarhet i mina tankar och känslor. men det brukar ju bara bli en bekräftelse för mig själ men så får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0