Ghost hunting

Har varit på ghost hunting i helgen och det var verkligen en trevlig upplevelse hur det nu kan vara trevligt med oroliga andar i ens hus. Det var lite kul hur dom fick tag i mig genom kompisarnas grannar o.s.v. Allt verkade vara en riktig häxjakt att jaga efter mig men efter många om och men så lyckades dom att jaga rätt efter mig. Det var verkligen panik i bygget för dom kände en stor aktivitet i huset och dom var trötta och slitna av allt som hände i huset. När jag stod på trappan utanför huset så kännde jag verkligen att trycket var stort och då tog jag ett djupt andetag och ringde på dörren. Huset var ny byggt och då undrar man om det verkligen kan spöka där. Men Oj Då när jag gick in i hallen började kännas kallt och väldigt obehagligt och jag gick till rummet rakt fram och fick direkt kontakt med en herre som hade dött på plattsen i en olycka på järnvägen just där huset hade byggds upp. Jag gick vidare runt från rum till rum och kom då in i ett kontor och där blev det tvär stopp i dörren med en JÄTTE bitter typ som stod och skrek åt mig mitt i ansiktet och tyckte allmänt att jag skulle dra dit pepparn växte. Han var en väldigt mörk kraft och stod fortfarande och skrek att jag skulle ge mig av. När vi stog där och snackade med famijen som bor där frågade jag hur pappan i familjen kunde över huvudtaget vistas i det rummet och då såg jag på han hur har reagerade och sen kom det fram vem denna figur var och varför han var där och jag går inte in på personliga saker i detta fall. Men jag renade ut huset och det var som natt och dag för det blev varmt i hela huset och ett behagligt lugn och när man avslutar ett sådant arbete så känns det skönt att få hjälpa familjer och personer i nöd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0