Dröm eller verklighet

Jag gick till en lokal som var vit och det stod bara två stycken tränings cyklar i en hörna sen gick allt snabbt fram och det förändrades snabbt med sängar med folk som var sjuka och nu helt plöttsligt var jag en av dom som låg där. Vi för flyttades snabbt till en stor byggnad för att opereras och jag uppfattade att där var folk som dog runt om mig. Vi fraktades bort via en bil men den var öppen och full av gröna operations dukar. Farkosten for fram i mörkret och det såg ut som små utom hus operations tält gröna var dom . Dom låg på rad och dom var nog ett 80 tal stycken . Där fördes jag in i båset och framför mig var det blodigt och grisigt överallt dom sövde mig snabbt sen var det som jag vaknade lika snabbt utan smärtor jag tittade på mitt bröst och såg hur uppfläkt jag blivit men det gjorde inte ont eller det spännde inte heller över bröstkorgen. Framför mig låg där en sjuksäng och ovan på den som låg där var där en alien med en operations mask över huvudet den var ljusblå och genomskinlig , hah kämpade med den som låg under han och han tog sin stora hand som var stor som en vatten mellon i om fång och tryckte in fingrarna i huden så blodet rann i hålen jag såg hur han tryckte mer och mer in dom i patienten och just då tittade ha på mig för jag skrek till av rädsla och då märkte jar att han hade katt ögon. Snabbt slet sig offret och skek till som en gris då tänkte jag låter en person så när den ger sitt sista hjälp skik. Då såg jag att den sprang i väg och den liknade en gris som hade kutad rygg med sköldar och den var gul. Sen kom aliens fra till mig och drog av sig masken och sa att det var ju ingen fara att den sprang i väg för dom fick tag i den ändå. Sen tog han mig till ett transport system och körde i väg mig till samma sjukhus och se fick jag åka där i från men några sår hade jag inte på bröstet kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0