Något fattas

Sitter här inom hus och bara är för det känns tomt inombords för man vet att man kanske inte kan hjälpa alla och det känns ju lite bedrövligt att veta att man inte kan fast man vill. Har fått kontakt med en gammal kompis från ett jobb som jag hade förr och det värmer mig i hjärtat att du finns och att du dök upp. Men du har ju stora problem i livet och då känner jag att jag vill ju också hjälpa till på något sätt för att du ska få ett bra eller bättre liv. Jag läser oftast mina vänners bloggar och det är helt underbart att få vara med på deras resor i livet även om det är glädje eller sorg så får man ett större perspektiv på livet och att man har det nog bra ändå fast även jag har ju mina dagar. Jag saknar våren och sommaren, det är finaste tiden vi har i gammla svedala och det ska man ju vara glad över. Satt och tänkte på att nu är det lön och att den tar lika snabbt slut som den kommer till en men
det är ju så för oss alla i dagens läge.

 

Kommentarer
Postat av: Starlin

Hej, hittade precis din blogg! Det var ett tag sedan du skrev och jag hoppas inte att du har slutat! Hoppas också att du känner dig lite "piggare" nu. Kram

2011-02-20 @ 12:23:11
URL: http://starlinwell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0