Tiden

Hej igen,
Det känns ju ibland att tiden kan stå stilla men det känns som att den rusar iväg och nu får man nog bromsa in lite för man vill ju inte tappa greppet i livets gång. Jag var på en buddha invigning och det blev ett långt sådant men vilka underbara människor det finns med ett sådant stort hjärta och en enorm kärlek dom kan ge utan några stora energi utsläpp. När man praktiserar buddha läran får man en enorm kraft från universum och får lära att det är kärlek och besvärelser som gör en liten sak till gigantisk. Jag har stor respekt över vad folk har för relgion och att jag känner att dom har många saker gemensamt som fred och kärlek m.m. Den buddha jag är med i heter SGI och är från Japan och vi tillber inte buddha utan till oss själva och givetvis till vår orginisation för att ge styrka och visdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0