Prova på dagen Mässa i Kristianstad 10 april www.provapadagen.com

Jag kommer att vara med på denna fina mässa och jag ska ge healing och sälja lite kristaller m.m.
Min syster kommer att sälja hantverk i smycken m.m.
Detta kommer bli en stor upplevelse för dom som vill ha lite med information och en dag med mycket spännande och fascinerande produkter och behandlingar. Detta kan man få uppleva . Intuativ coachning, Egen producerade krämer, Healing, Chakrabalansering, Karuna healing, Edgar Cayce, Trumresa OBS Kl. 12, Aloe Vera, Stenar & Kristaller, Änglar, Thetahealing, Spådom med oracelkort & änglakort, Örter, Aura Soma, Didgeridoo healing, Tarot, Aurabalansering, Trummeditation OBS KL. 15.00, Frigörande dans OBS KL: 11.00, EQ terapi, NLP, Hoóponopono rensning, Konst, Inre resor, Reiki healing, Boken Frö, Bowenterapi, Medium, Scenarterapi, Bildtolkning. Ni som bor i närheten kan jag bara säga att det är nästan ett måste att vara här och se och höra, känna m.m. Gå in på denna sida och läs www.provapadagen.com väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0