Om mig

Jag heter Niclas och är född i vågens tecken 1966.
Jag bor i Skåne med min familj .   

Jag har så länge jag kan minnas varit medial och har i vuxen ålder också börjat jobba som det. Det känns så rätt och jag har ett stort behov av att hjälpa människor. Jag gillar verkligen kontakten med människor men har innan mest jobbat med att ge vägledning och rådgivning per telefon. Det är något jag fortfarande jobbar mycket med men kommer så småningom att försöka ha lite träffar och föredrag.  Jag har hållit i en del föreläsningar och seminarium lite var stans i Sverige och kommer att uppdatera kategorin evenemang när det dyker upp fler tillfällen.    

Jag har förmågan att se mycket detaljer och är klarsynt. Jag har inte lärt mig detta genom några kurser utan har på egen hand utvecklat det och lärt mig att använda det rätt för att hjälpa människor. Med min gåva kommer ett stort ansvar som jag tar på fullaste allvar. 

Jag kan använda mig av tarotkort och pendel men klarar mig även mycket bra utan hjälpmedel. Den hjälp jag kan erbjuda Er är: healing, distanshealing, se in i framtiden, tarot, pendel m.m. Jag kan även hjälpa Er med att rena Ert hem om ni har besök av objudna gäster.    

Jag jobbar som så att när en klient ringer mig och berättar om sitt problem eller vad hon/han vill veta så går jag in i situationen och läser av den. Jag använder mig av min intuition och känsla och använder mig sen av mitt seende för att "se" problemet eller svaret. Ibland är det väldigt enkelt att se vilka blockeringar, problem, eller framtida problem som finns men ibland behöver man lite mer tid på sig. Jag har inget problem att läsa av genom telefonen och tycker att det är ett väldigt effektivt sätt både för mig och för mina klienter.  

Jag kommer att ta emot besök hemma men kommer även gärna åka runt för att hjälpa folk runt om i Sverige.


Kontakta mig genom min hemsida
Eller mejla [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0