Ta dagen i nuet

Hej det var rent för länge sedan jag var här och skrev och det är ju inte bra. Jag har mediterat mycket och det har jag verkligen behövt för jag har varit låg länge nu. Det är skönta att få komma tillbaka efter allt dystert som händer runt om oss nu. jorden känns upp och ner men det blir bättre det kan jag lova. jag känner att det är många som behöver distans healing och det märker jag i mitt jobb för det är många som behöver detta stöd just nu. jag har varit på en del husreningar och det är gätte spännande och det är ingen som har sagt att dom är tillbaka i husen, visst det finns ju folk som vill ha dom kvar och då säger man till dom att vara lugna så brukar dom bli det också. Jag hittade en sida som hade billiga ipod och det är ju helt klart ett pris värt sätt att köpa från dom och dom har bra leverans tid.Här kommer länken och jag hoppas att ni blir nöja. www.tabletkungen.se . Jag själv tycker det ska vara skönt att det inte blir kö framför datorn för när man ha medvetna barn som vill vara på nätet får ju jag stå längst bak i kön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0