Lite av livet

Hej igen,
Det går mot mig att skriva när man vet vad som händer runt ens axel och att det bara sker och gör oss alla illa berörda. Det finns inga lagar eller pengar som kan stoppa allt detta som händer framför oss alla i japan. Att veta att detta händer eller ska hända kan ju uppfattas av andra som barbariskt men det är för att varna elle stå på sig inför denna förändring som sker och det behöver inte bara vara negativt att det händer eller ska ske. Jag vet inte om man kan jämnföra en liv på detta sätt och vem har sagt att livet skulle lätt som en plätt men jag tycker ju att man ska säga till och först och främst visa vem man är och varför man gör som man gör. Jag sitter även och läser andra bloggar och tycker ni skriver bra och att ni visar att i bryr er om världen runt er.
Jag tänker oftast på vår och sommar som är mina favoriter i mitt liv och jag ser så fram emot att värmen ska komma fram så vi alla kan njuta av denna härliga kraft.

Jag tänker mycket oftast på er alla som läser och kommenterar min blogg och det tycker jag om jätte mycket.

I <3 you all
Niclas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0