Livet efter en infarkt

Hej på er igen det var länge sedan jag var och skrev men nu är jag här.
Jag fick en infarkt för en tid sedan och det blev bra till slut. Jag kan nu känna att det är värre för mina anhöriga att råka ut för detta än vad jag själv skulle tro, för det är så att man själv upplever ett sorts lugn i sin tillvaro och att jag har bestämt att nu ger jag järnet och kliver in i framtidens nycket och ska göra något åt det hela fast man lever på nåder, ja jag sa nåder för det kan bli fler infarkter av detta och nu bär det i väg på ett spännande äventyr i framtiden. Sofie min dotter kommer ner till Hallowen och det gör mig glad och hel fast livet går för snabbt fram för jag vill ha henne nära mig fast jag vet att hon är där hon är. Jag känner att jag förlorat rent för mycket av hennes liv som på minns hela tiden i min vardag.Filipo min äldste som sover över hos en kompis inte så långt här ifrån och då vaknar man upp och tänker att det har ju jag inte fått någon möjlighet att få vara med om när det gäller Sofie visst det kan ju kännas att man förlorat något på gångens väg och det har man gjort. Skulle vilja skruva tillbaka tiden lite men det vet man att det funkar ju inte på det viset men man kan ju önska innan hon flyttar hemifrån att hon skulle kunna att tillbringa liten tid med mig vem vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0