Vintern m.m

Nu känns det som att vintern kommit på allvar och nu kommer den berömda Nordhavs vindarna att dra in över norden och det kommer att bli record kallt ner till -45 på vissa ställen så jag hoppas att vi kommer klara detta men det kommer kosta samhället en rejäl slant. Det kommer bli en av dom hårdaste vintrana i manna minne.den ene katastrofen efter den andre kommer avlösa varandra och det ser lite mörkt ut till våren men vi kommer ha det bättre än andra trotts allt. Det finns ju alltid ljus i mörkret och det ska vi vara glada för.Att ha lite problem i vardagen hör till och det ger oss en styrka framåt för att vi ska lära och inte glömma: Jag känner en som trodde det skulle bli värre men det fixa sig tillslut och det behöver inte gör ont eller kännas jobbigt för man måste intala sig att det blir bättre för det kan inte bli sämre än vad det är. Om man nu har svårt att tro på sin egen styrka så är det bra att affimera och det gör man oftast i negativ form för när man har problem går man och gnor på det och har svårt att släppa problemet men hade vi i stället tänkt possitivt på samma sätt så lättar alla problem efter som man affimerar. en affimation kan låta så här ( jag kan och jag är bäst och det finns bara en av mig ) och om man kör den text stilen så kommer det att lossna snabbare än vad man tror.

Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0