Tankar som går över i känslor

Sitter kanske och tänker på just dej och hur vet du det då jo det är ju bara att läsa så kanske orden är till just dej.
Jag har ibland svårt att visa eller säga hur det är och det är inte mitt fel i alla lägen det är ju lätt att sätta stämplen på mej och skylla ifrån sig. Men visst finns det kärlek det har det funnits länge och det är väl det som gäller tillslut. Att ha känslor är ju bra men svårt när dom ska fänglas i ens kropp och det är väl vad jag kan känna nu efter infarkten. Alla piller man ska knapra i sig sätter sina spår i min själ och kropp. Man kan ha svårt att förstå att piller kan göra en så ont fast dom i grunden gör gott men ju nu tvivlar jag på det mesta men man hoppas ju till slut att allt ska bli bra när det gäller allt eller hur. Min eviga kärlek finns där ute och den ska helas till minnet blottas i den blåa himlen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Fin blogg du har! Hoppas du har/får en trevlig helg.



Kramis

2010-11-13 @ 12:48:24
URL: http://colouredgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0