Gå i vinter ide med en massa ideer

Sitter här i en ny fallen snö utan för mitt fönster och tänker på vad jag ska tillverka i vinter till en massa mässor 2011. Har lite planer på att få ihop en butik på internet men det tar nog lite tid för det krävs en messa tid och jag vill inte lägga en massa pengar på något som kanske tar tid att få igång och så tänkte jag att tillverka mina produkter hemma så det blir ekologist tema på det hela. Jag känner mig lite rastlös och då är det ju bra om man kan sitta här i vinter mörkret och skapa mina ideer för mig själv. Hade tänkt att göra ekologiska produkter för det känns som att det är läge för det just nu. Att jag tänker på detta just nu är för jag är uppsagd på mitt arbete och då vill jag ta chansen på att göra något som jag vill och vad jag tror på. Man måste ju ta i tu med alla fördelar man har här i livet och inte bara sitta ner och vänta på att någon annan skaffar jobb till en. Det känns lite frusterande när julen är oss nära och allt ska fixas till jul men det blir ingen stor jul för oss i år och det känns ju lite skönt om inte härligt.
Ha de bra där ute och klä er varm för det kommer bli en ruskigt kall vinter i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0