Min klient

Hej igår snackade jag med en kund och vän som bor delvis i Thailand och som jag bryr mej mycket om. Vi talas vid nästan var dag och diskuterar livets gåtor och framgångar. Han har bjudit oss till Thailand och vi har bestämt att vi ska åka en dag.Han har ett eget hus i Hua hin som han har byggt själv och det är ett fint hus i thailänsk stil. Det ska bli spännande att åka dit när det blir av. Där nere skulle jag vilja gå till ett buddistiskt tempel och ta med mig läran om buddha och bara att få känna av stämning och få ro.Skulle vilja ta med mig Sofie oxså så vi kunde vara för oss själva och diskutera och umgås hade ju varit en av mina drömmar.Man får se vad tiden vill men det skulle vara trevligt att får åka dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0