Om Sofie min dotter

Nu har vi fått vara med varandra en hel vecka tillsammans hemma i skåne. Det var enormt härligt att få känna att nu äntligen få vara bara vara ihop. Det kändes som man var hel och även filip din lille bror var hel och det märktes att vi var hela och saknaden har varit stor men nu var det glömt när du var här med oss alla. Vi badade och åkte till marknader och bara hade skoj i hop. Det diskuterades lite av allt om framtid och studier, du fick träffa din nära och kära som du saknat och jag är fullt medveten om din saknad men snart kan du själv bestämma var du vill ta i vägen i dit liv. Visst känns det att då åkte hem men nu vet jag vart du står och att det är ju aldrig försent att skapa nya kontakter och vi vet ju att du kommer hit så fort du kan och har möjlighet till det och du ska veta att det är du som bestämmer vad du vill och vad du ska göra. Lite komiskt var det när tåget skulle åka och att jag hade din telefon i min ficka och att dörrarna låstes och du åkte i väg utan telefonen och där stod jag lite häpen.. :/ . Men den skickades samma dag hem till dig via rek brev så du fick den dagen efter. Denna tid ska jag knyta in i mitt hjärta och ta med mig hela mitt liv och knyta upp när jag saknar dig sen åter knyta ihop den varsamt och bära med mig ömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0