Skänk en tanke det gör mer än vad du tror

När någon som man tycker om och är ens vän som ligger och är allvarligt sjuk känner man sig både ledsen och maktlös. Man känner en smärtan som går igenom som ett spjut i kroppen och orättvisan gör sig påmind. Jag vill be alla i min omgivning att tänka och ge en tanke till denna undrerbara vän som ligger och svävar mellan hopp o förtvivlan. Det känns jobbigt när man ska gå igenom sorg och smärta och när man känner sig helt hopplöst hjälplös. Med tankens kraft kan man rubba mycket och det är sista vi lämnar från oss i alla läge. Jag har startat en grupp på Facebook som heter (Ge en tanke till någon som verkligen behöver det) där tycker jag att ni ska vara med av den anledningen att alla våra tankar och fina ord om någon ska samlas till en stor kraft för att hjälpa nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0