Influensan

Nu börjar det verkligen att hetta till när det gäller svininfluensan, för det har kommit fram att en man har avlidit på grund av att fått en spruta mot H1N1 i Belgien och därför har man stoppat all vacinering tillfälligt. Det finns fortfarade inte någon anledning för min del att ta denna spruta av olika själ men jag tycker att dom som vill ta en spruta ska ta den men det ska vara frivilligt i högsta grad.Fick reda på av min läkare att man kan ta Esberitox eller IONOSIL är ett mineralkosttillskott som ger kroppen tillskott av spårämnet silver. Det finns minst ett par nya studier som visar att silverjoner och nanopartiklar av silver har förmågan att döda virus och detta får man visst inte reda på om man inte frågar, om man nu blir drabbad av influensan så kan man inom 76 timmar åka till vårdcentralen och få ett oralt medel som är virus hämande gratis av sjukvåden och det verkar väldigt bra tycker jag. Puss o Kram på er alla Nicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0