Jordlig

Meningen att jag är medium är ju först och främst att hjälpa dig som person att ta dig fram i livet på ett smidigt sätt när man behöver komma fram i livet.

När vi köpte detta stora hus så tänkte vi (vad ska vi med så stort hus till).Då skaffade vi en hästutrustnings firma och tänkte att detta blir bra men det gjorde det inte, allt gick mot oss leveranser försvann och förstördes sen tog vårt tålamod slut. Vi tömde lokalen och nu står den tom till vilken nytta då? Jo nu har vi kommit på det vi renoverar lokalen så vi kan hålla föredrag och mini kurser till behövande och så kommer den lokalen till nytta. Detta innebär att man även som medium att man tar fel på olika saker här i livet (det jordliga). Det slutliga målet är att starta ett medialt centrum där jag bor för att bara hjälpa och utbilda. Kanske kommer detta att fungera i framtiden och det är ju era beslut jag ska leva på för att jag ska komma vidare på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0