Ett snällt mejl till mig

Hej Niclas Att du nöjer dig med surrogat då det finns en direkt kanal till källan. Gud allhärskaren, skaparen av både universum och dig är en mycket starkare kanal än den mörka andevärlden som du som medium har kontakt med. Ha inte med de dödas andar att göra står det i Moseböckerna. Staka varningar finns för de kanaler du använder. Du blir en lekboll i deras nät bara tiden verkat för detta. Räddning, finns från nyfikenhet på andevärlden (det är den ONDA du har kontakt med)Men det finns hopp för din själs räddning i Jesus Kristus. Han som dog på ett kors för 2000 år sedan, med sin egen kropp som betalning löste han ut dig och den skuld du och jag har till universiums Herre, Gud Fades själv. I ingen annan fins räddning än i Jesus. Ber just nu 090428 19:50 att Herren ska omskaka, omtumla dig för att påtagligt visa dig att den väg du går på lutar brant neråt, mot fördärvet och slutar hos fördärvets man, djävulen. Vänd om och hoppets Gud står redan där för att ta dig i sin famn, fär att låte dig uppleva han välsignelse och kraft från den eviga seger han vann på Golgata kulle. Bless från Kurt


Detta kom till mig och då undrar man hur det är ställt med relioner och om det är sanningsenligt.
Denna person påstår att man har kontakt med en god gud som vill sprida onda krafter och att han ska  be sin gud att lägga onda krafter på mig som person , då undrar jag om alla kristna ber åt sin gud för att straffa andra människor på denna jord.
Jag börjar undra om denna person har djupa problem med sin gud eller sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0